Asiakas- ja potilastyytyväisyys
Asiakastyytyväisyys
Asiakastyytyväisyys on toimintamme keskiössä ja koska haluamme kehittyä jatkuvasti, teemme vuosittain sähköisesti toteutettavan asiakastyytyväisyyskyselyn. Vuodelta 2018 saimme jopa edellistä erinomaista vuotta paremmat tulokset ja huikeat 98,7% kyselyyn vastanneista asiakkaistamme oli tyytyväisiä tarjoamaamme palveluun. Saimme asiakkailtamme myös vapaasanallisia palautteita, jotka osoittavat kokonaispalvelumme olevan tarpeellinen ja yhteistyömme sujuvan hienosti. Tässä muutamia kommentteja:
- Yhteistyö on hyvää, helppoa ja sujuvaa. Aina saa asian nopeasti hoidettua jos yhteyttä tarvitsee ottaa.
- Ajanhallintapalvelu on toiminut parhaalla mahdollisella tavalla. Aikataulut pitävät ja potilailla on monta kanavaa ottaa yhteyttä.
- Ystävällinen palvelu, tarvittaessa saa kysymyksiin helposti ja nopeasti apua.
- Erinomaista palvelua. Myös kuvaaja joustava ja asiakkaat tykkäävät.
- Mukava asioida kanssanne.
- Helppoa yhteistyötä! Kiitos!
- Ihanaa kun asiakkaiden ei tarvitse lähteä terveyskeskusta pidemmälle.
- Joustavaa, esimerkillistä yhteistyötä. Kuvaajien ammattitaito on hyvä.
- Kokonaisuudessaan hyvä ja selkeä palvelu.
- Kuvaajat joustavat hyvin aikataulusta. Pelkästään hyvää palautetta asiakkailta tullut.
- Toimii loistavasti!
- Asiakasystävällistä ja toimivaa. "Pitkämielistä", vastauksen saa, vaikka kysyisi samaa vaikka kuinka monta kertaa.
- Kiitos hyvästä yhteistyöstä.
- Hyvä ja helposti tavoitettava palvelu.
- On helppo ja hyvä palvelukokonaisuus. Kaikki on toiminut mielestäni tosi hyvin.
Mielikuvanne palvelustamme kokonaisuutena:
Potilastyytyväisyys
Yrityksellämme on potilastyytyväisyyden mittaamiseen käytössä Happy or Not -painikelaite. Laite kulkee vaihdellen kuvaajiemme mukana eri paikkakunnilla. Vuonna 2018 mittasimme potilastyytyväisyytta Ruotsissa ja palautteen antaneita potilaita oli 344, joista 95% oli tyytyväisiä palveluumme. Olemme erittäin kiitollisia tästä tuloksesta!